Sitter på tåget!

Har åkt från stockholm nu, har inte kommit så långt ännu.....

Vill också säga att min rygg är som pain in the ass, har svin ont....fattar inte hur jag ska kunna sova inatt genom att vi har sitt plats:S men de ska nog gå, jag har ju min kudde å filt!

Faster å håkan skjutsade mig å cicci till tåg stationen, men tur de bara dröjjer 2 veckor tills vi ses igen:) då pappa å tina ska ha sin födelsedags fest!

JAG Å FASTER I FEBRUARI FÖRRA ÅRET:)

Hemfärd idag!

Idag så far jag å cicci hem från stockholm, det känns både bra och dåligt.... hade gärna stannat några dagar till:)

Har hunnit shoppa lite, 4par skor, 1 linne, 1 kläning, 2 hårband. 1 par solglasögon... å sen lite annat små krafs!

18.12 går vårat tåg hem.... bilder å sånt kommer upp när jag kommer hem:)

In to the city!

Är hemma hos marcus å jessica, men 12.39 går vårat tåg in till stan:) då fortsätter dagens shopping:) sen ska vi kanske träffa nå tibia kompisar till cicci å micke....

Igår när vi kom hit så visade acke å olivia sitt rum för mig å cicci, alla deras leksaker, så gulliga är dom, synd att de är så långt emellan!

Jag å min svägga, även mitt resesällskap nu:)

Som på gammla goda tider!

Sitter nu å väntar på att min morbror ska komma å hämta mig så ska vi fara till luleå...hugo och min andra kusin alva ska brottas, de är precis som förr, man kliver upp tidigt, äter frukost, å allt annt.....det ska bli så otroligt roligt att följa med....de är ju ändå 5år sen jag varit iväg på någon tävling med brottningen:)

detta va under sm i borlänge, kommer inte ihåg vilket år...men säkert 6-7 år sen om inte mer :p

nää nu ska jag gå å göra mig i ordning....vi höres:)

Det börjar gå mot våren och sommaren!

De är så härlig årstid just nu när snön börjar smälta å försvinna å asfalten kommer fram...men de är inte så jätte varmt ute ännu, men man behöver iaf inte pälsa på sig massa dunjackor å täckisar å så....

Idag har jag jobbat 7-11, men va tillbax vid12.30 för de va öppet hus med försäljningar och uppträdande....köpte ett jätte fint glasfat som man kan ha ljus på....

Jag är sugen på en utomlands resa igen för det är ju trots allt snart 2 månader sen jag kom hem;)
Här har ni läsare lite smakprov från min Gran Canaria resa:

Och med dessa bilder vill jag säga att denna resa med dessa tjejer va grymt rolig...och vi vill nog alla tillbaka;)

6 April

Sitter på jobbet och tare lungt...ska starx städa lite å göra annan nytta....

Har jue varit i stugan under påsken å de var underbart...skönt å komma bort från stan å vara ute i askogen å köra skoter å grilla å bara umgås...

torsdag när vi kom till stugan så klädde vi på oss allt å for med skotrana tillyrttis å hälsade på mamma å uven..... där fick vi tårta å våra påsk ägg av mamma.... på fredag var vi tjejer (jag tina carola cicci å marie) till hakkas på affärern med skotrana..... på lördag var det den årliga pimpel tävlingen i kirkas, som micke i år vann över sussi...men kom även 3a totalt på hela tävlingen... senare på kvällen så for vi till sammakko med skotrana.... På Söndag va vi till älven å fiskade å jag fick 2 harrar som jag tror hela pallohournas hörde att jag fick.... på kvällen vart de köttsoppa till middag och vi fick även besöh av chrissan, jocke å patte å hampus!
Hade mer än gärna farit tillbaka till stugan, men men plikten kallar så man får stanna så glatt (NOT) I STAN!

Nu drar jag!

Alldeles starx drar jag cicci å micke till stugan, pappa å håkan har redan farit...resten av gänget kommer ikväll.... det ska bli så skönt å komma bort påsken.....kommer hem til gve på måndag kväll!

När vi kommer till stugan äre bara på med skoter kläderna å sen hoppa på skotrana å köra till yrttis där mamma uven å lillmonstret... för uven fyller nämligen år idag så de blir tårta också...
Grattis Uven!

Nää nu drar jag...finns på mobilen om de är något!