6 April

Sitter på jobbet och tare lungt...ska starx städa lite å göra annan nytta....

Har jue varit i stugan under påsken å de var underbart...skönt å komma bort från stan å vara ute i askogen å köra skoter å grilla å bara umgås...

torsdag när vi kom till stugan så klädde vi på oss allt å for med skotrana tillyrttis å hälsade på mamma å uven..... där fick vi tårta å våra påsk ägg av mamma.... på fredag var vi tjejer (jag tina carola cicci å marie) till hakkas på affärern med skotrana..... på lördag var det den årliga pimpel tävlingen i kirkas, som micke i år vann över sussi...men kom även 3a totalt på hela tävlingen... senare på kvällen så for vi till sammakko med skotrana.... På Söndag va vi till älven å fiskade å jag fick 2 harrar som jag tror hela pallohournas hörde att jag fick.... på kvällen vart de köttsoppa till middag och vi fick även besöh av chrissan, jocke å patte å hampus!
Hade mer än gärna farit tillbaka till stugan, men men plikten kallar så man får stanna så glatt (NOT) I STAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0