Det börjar gå mot våren och sommaren!

De är så härlig årstid just nu när snön börjar smälta å försvinna å asfalten kommer fram...men de är inte så jätte varmt ute ännu, men man behöver iaf inte pälsa på sig massa dunjackor å täckisar å så....

Idag har jag jobbat 7-11, men va tillbax vid12.30 för de va öppet hus med försäljningar och uppträdande....köpte ett jätte fint glasfat som man kan ha ljus på....

Jag är sugen på en utomlands resa igen för det är ju trots allt snart 2 månader sen jag kom hem;)
Här har ni läsare lite smakprov från min Gran Canaria resa:
   

 

   

   

   

Och med dessa bilder vill jag säga att denna resa med dessa tjejer va grymt rolig...och vi vill nog alla tillbaka;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Fy fan vad härligt vi hade de där !:) Är nog dax snart igen.. :D

2010-04-14 @ 23:54:20
URL: http://sannamarieagren.blogg.se/
Postat av: Lena

VI DRAR TILLBAKS BRUDAR!!! ;)

2010-04-16 @ 16:10:36
Postat av: pernilla

Det är väl klart att vi drar tillbaka;)

2010-04-16 @ 22:23:07
Postat av: Anonym

Jag dööör när jag ser bilderna!;)

2010-06-01 @ 11:39:51
URL: http://j3nnnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0