Min gävle resa

Måndag 21/3 kl:13.15 satte jag mig på tåget söder ut...satt i boden drygt 1.5 timme innan nästa tåg gick vidare till gävle....just efter 05.00 på tisdag morgon rullar tåget in på gävle tågstation...och jag kan lova att varenda fjäril i kroppen rörde på sig precis innan jag såg jonas precis som de är när man ska träffa en kille första gången...fick en puss å kram sen for vi hem till han i bergby å sov en liten stund:) på kvällen for vi förbi jonas mormor.....

På onsdag var vi å handlade lite till mitt bullbak, så på onsdag kväll ställde jag mig å bakade kanel bullar som fick godkänt...sammy henke å jonas fick nybakta bullar :)

på torsdag kom jonas dotter förbi med sin mamma och hälsade på, och gudarns va söt hon är....riktigt charmtroll, fick sitta å mysa lite med henne...hon och saga busade som tokar :) innan roxanna och kikki for fick både jag å saga puss å kram av roxanna .....

på fredag så for vi in till stan och kikade lite, va på ikea och åt handlade lite ljus å nya badrumsmattor, va in på djurmagasinet, kapp ahl...va på lidel å handlade mat sen hem igen, på fredag var de jag som stod för matlagningen å de vart lasagne och den vart också godkänd av jonas :) på kvällen kollade vi film me öberg å hans tjej å leo...

På lördag va kikki å david förbi å höll mig sällskap när jonas va å hämtade en bil, sen på kvällen va vi till kikki å david å duschade eftersom vattnet slutade fungera....efter att vi var klara där va vi upp till lefi å hälsade på, va riktigt roligt å träffa han igen...sickan bara fräste när hon såg saga....fick även bevisat att saga äter katt mat :p

på söndag innan jag for hem så va de jonas som stod för matlagningen kött å potti, göttt :) 19,30 satte jag mig på tåget norrut igen, men de va allt annat än roligt, hade gärna stannat kvar med mitt gullhjärta!

Detta är väl i korta drag vad som hänt på min gävle resa...sen har jag träffat massa folk för de är typ aldrig tomt hemma hos jonas...


Han där får mig att falla som käglor i bowling, han får mig att må sådär superduper bra...

Det handlar om att hitta någons famn å aldrig vilja hitta vägen ut!
Jonas i dina armar är jag vilsen och vill aldrig hitta vägen ut, älskar dig så otroligt mkt!
<3


Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som att du haft en bra gävle-resa!:) Och hundar brukar tycka om kattmat.. :p

2011-03-29 @ 15:53:38
URL: http://sannamarieagren.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså vars hittar du dina killar..

2011-03-29 @ 22:00:09
Postat av: Lina

Huff, folk är nyfikna på andras liv men kan fan inte stå för de och skriva sitt namn på sin kommentar... åååh vad tröttsamt..



Puss på dig Pernilla !!

2011-03-31 @ 21:42:06
URL: http://linastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0