Sammanfattning juli-december 2010

Juli: Tävlade folkrace jobbade en del, fyllde 22(även om de inte är nå å hurra över), min kusin fyllde 35 så vi firade han ute i träsket, med bastuflottebad, badning i sjön å massa annat roligt...riktigt kanonväder var de denna dag!

Augusti: Började kika hund anonser å föll pladask när jag såg Saga...de va kärlek vid första ögonkastet! så jag var å kikade på henne å bestämde mig ganska fort att hon skulle bli min...namnen var lite svårt å bestämma sig för i början, de skulle först blir en STELLA, men mamma tyckte inte de...så sen stod de mellan SAGA Å SIRI...men min nästa hund ska heta siri;) Jag for även på luleå kalset å fick äntligen lyssna på mina "idoler" TAKIDA vilken underbar kännsla det var å få se dom live!

September: for till turkiet i början av september, de va hur mysigt som helst...sen den 13september så fick jag hämta hem min piga..min lilla prinsessa...som va så underbart söt :)

Oktober: är väl den månad jag helst hade kunnat ta bort 2010, fy faan säger jag bara...dom flesta vet varför! Vi hade även klubbis där jag kom 2:a, gissa nån som va skakis å glad när hon gled in över målinjen:)

November: de va halloween och den firades med dom bästa...jag hade även en tyra dag där vi bakade pepparkakor :)

December: julen firades hos pappa i malmberget, sen firades juldagen hemma hos mig å sen uppe på harrys... den 28 hade vi minijul hemma hos mamma...nyåraftonen firades hos mig och ute i träsket...hade även en jack dag där vi bakade lussekatter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0