Januari-Juni 2010 sammanfattning

Januari: Då vart de lite festande som va helt kanoners med bra människor...sen fick jag och 3 tjejer sånt sug å åka till solen, sagt å gjort...vi bokade resan till februari.... hände väl inte så mkt annat då!

Februari: i början av februari for jag marie å cicci på jokkmokks marknad även johanna fick åka med då hon skulle till sin svärför å kille:) vi parkerade i en snödriva nästan direkt vi kom dit....vägen svängde men inte cicci ;)
17 februari for jag å mina 3 vänner till gran canaria, vi festade en hel del solade å badade å även lite shopping hann vi med såklart, denna resa va de roligaste jag gjort, tack tjejer:)

Mars: Skoterturer å party, mkt mer finns inte och säga!

April: Följde med till luleå då min kusin skulle tävla brottning, å ja suget å börja tävla igen kom...fick hjälpa å värma upp småttingarna å se mkt bra matcher av gsk:) åkte med moster och dom andra dagmammorna till leos lekland, fick följa med som extra personal... å ungarna skulle ha med mig överallt...så jag vart alldeles svettig....men roligt var de, bollhav rutchkanor å allt annat...

Maj: vi firade pappa å tinas födelsedag på folkrace banan, mkt roligtt...sen jobbade jag väl en hel del som vanligt!

Juni: min bror tog studenten, folkrace säsongen startade....och jag fick min första egna lägenhet, så de fixades en hel del i den...så i slutet av juni flyttade jag in:)

Fortsätter med resten av dom resterande 6 månader någon annan dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0