Man ska aldrig säga aldrig!

Har lärt mig att jag aldrig ska säga aldrig om saker!

Att från en dag vara där långt nere för att en kille svikit mig å ljugit mig rakt upp i ansiktet, till att dagen efter typ vara så där pirrig....jag trodde inte de va möjligt, men J har bevisat de för mig! han plockade upp mig å de är jag jävligt glad för!
Till att idag gå runt å små le åt hur allt kan vändas på bara några dagar, jag trodde aldrig de skulle bli såhär...speciellt inte under dom omständigheterna....
Idag är jag en helt annan person än när jag kom hem från gävle för snart 2 veckor sen, en gladare pernilla å rätt så lycklig ;)

J, du är mitt gullhjärta<3


Kommentarer
Postat av: köofdfg

Bra att man inte skriver namn vad killen heter :O ist för J

2011-03-01 @ 11:59:31
Postat av: Jonas

.

2011-03-01 @ 17:04:03
Postat av: pernilla

hallå, de är väl ändå jag som bestämmer om jag skriver J eller hela hans namn!

2011-03-01 @ 17:12:09
Postat av: Lina

Vad är de för en tönt som inte VÅGAR skriva vem man själv är som kommenterar.. MOOGET att först gnälla på andra sen inte ens stå för sina egan ord :)

2011-03-01 @ 17:33:11
URL: http://linastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0