De är bara du som jag har ögonen på<3

Jag är så kär så jag vet ibland inte vart jag ska ta vägen, klart jag varit kär förut, men nu känns dev verkligen annorlunda å så rätt! För 3 månader sen visste jag inte ens vem jonas var, bara att martin nämt han när vi pratat... nu är den där jonas som jag knappt kände min pojkvän, tänk så de kan ändras!
För första gången på länge så är kär å vill inte byta bort min jonas mot något annat i denna värld, älskar verkligen han :)
Nästa lördag åker jag ner till han å spenderar 2 veckor där nere :) ska bli hur skönt som helst å komma ner å vara i hans närhet...

Hjärtat du är allt jag någonsin drömt om, å jag älskar dig så fruktansvärt mkt så de är inte sant, du får mig å må så bra när jag är nära dig, å när jag hör din röst så lyser hela jag :)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad roligt att du har hittat en sån bra kille Pernilla som du verkligen tycker om ! Jag är glad för din skull :)

2011-04-26 @ 18:13:56
URL: http://cicciolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0