Mobil telefon

Jag vill ha en ny mobil, min jag har nu börjar väl lite smått ge upp hoppet....har haft den över 3 år....men jag har varit jätte nöjd med den :) helt klart den bästa telefonen jag haft...
Har kollat på en x10 mini pro, men jag vet inte har ju hört att dom tjorvar en del.... hmm nå jag får se hur mkt jag får i lön så ser vi om jag ens har råd med en mobil telefon:) har ju hyran, datan å skoterförsäkringen att betala! sen kommer ju julen också å julisarna måste jag nog börja handla med denna lön som kommer nu...

Nä nu har jag inget vettigt å skirva, ska fixa nå mat å sen gå ut med saga som är på bus humör....hennes leksaker ligger utspridda i hela lägenheten...hon leker för fullt:)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0