Fars dag!

Detta inlägg ska jag skriva till min älskade pappa!
En som min pappa är nog svår att hitta, han är världens bästa... utan han hade jag inte kunnat göra några av mina största intressen, de är han som fått mig å bli så intresserad av skoter å folkrace! Var ju bara 2 när han började köra.. å idag kör jag också å lever för de på sommaren...
Han är den som alltid ställer upp för mig och för andra så genom snäll, kanske ibland för snäll...men han kan även bli arg å då är han verkligen inte å leka med ;) men jag älskar han ändå!
Jag har alltid varit mån om min pappa, följt med han på folkracetävlingar, skotertävlingar pch kurser han hållt, jag har varit med typ överallt, för jag har aldrig velat att han ska åka ensam ifall de skulle hända något! 

Jag älskar dig pappa av hela mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0