Dag 7 - Min bästa vän

Alltså detta blir den svåraste dagen och skriva om, kan som in plocka ut någon av mina vänner till den bästa...de känns dumt...men jag har faktis en kille som råkar vara min kusin som ALLLITD finns där å lyssnar på mig å jag vet att jag kan lita på han till 110% det är Hampus jag pratar om...
när vi va mindre så bråkade vi som katt å råtta typ..men nu när vi blivit äldre så har jag börjat uppskatta han mer å han är en underbar människa som står högt uppe på min tycka om lista!
Jag kan alltid prata med han om vad som helst å han finns där med sina kloka ord, och lyssnar på mig när jag är ledsen och vill prata..han är 18 men man kan tro att han är äldre ibland för han är som så vuxen i sitt prat!
 
Har tyvärr inga bättre bilder på Hampus!

Men du ska vet hampus att du är min kusin som jag älskar otroligt mkt, och jag är glad att jag har dig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0