Dag 5 - Vad är kärlek?

Det finns så många olika sorters kärlek, kärlek till familj, vänner, djur, pojk/flickvänner!
Tänkte berätta om lite olika:)

Kärleken till min familj å släkt går inte å beskriva...utan dom veta jag inte va jag gjort dom finns där och ställer alltid upp för mig.....de värmer i hjärtat när jag tänkter på dom, trots att jag är som jag är ibland så älskar dom mig för den jag är... och de är jag glad för!

Mina vänner är dom mest underbaraste som finns, jag älskar er, uppskattar verkligen att ni finns för mig i vått å torrt, trots att jag gjort dumma val som jag i efter hand ångrar, så har ni ändå funnits där... å hade jag inte haft er hade jag ärligt inte vetat va jag gjort

Kärlek till djur är också något jag uppskattar, sen jag skaffade Saga så har jag ännu idag svårt att förstå att de verkligen är min egna hund, som jag äger...älskar henne :)

Kärlek till pojk/flickvänner är väl bland de största och mest underbara som finns... när kroppen pirrar å man får fjärilar i magen bara av att tänka på personen, man blir alldeles varm i kroppen när man är nära sin käresta....de älskar jag verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0