Dag 2 - Min första kärlek

Alltså man har ju alltid haft många kärlekar, men min första riktigta var 2004!

Jag va till piteå på pdol me några kompisar, å hon jag va me är typ kusin med ante... iaf så va de kanske inte dirket så att "han ska jag ha" de började faktis med att han vart intresserad av min kompis å under tidens gång så började väl känslorna mer och mer växa fram.. jag kom hem till gällivare vi fortsatte smsa å började umgås å så lite smått när jag va i byn å han i stan....å de va som att gå på moln jag va så kär... allt va helt underbart!

Vi hade så mkt gemensamma intressen, köra skoter va ute i skogen.... de va så roligt jag trivdes hos hans pappa i hakkas... de va så lungt å skönt!
Vi har varit på semster tillsammans, folkracetävlingar...hans första dag med körkort...Vi va tillsammans nästan 2 år, varför de tog slut vill jag inte ta upp här...men vi gick skilda vägar...idag har vi väl ingen direkt kontakt, å de är faktis synd...för jag vet att vi hade äkta kärlek, fast de gick som de gick...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0