Dag 1 - om mig:)



   

Har väl nästan alltid varit den som gillar å vara hemma..har inte haft kompisar i överflöd å så är de väl även nu, jag har några få som jag håller nära mitt hjärta.. jag har gillat att vara hos min mormor mkt, vi var som bästisar...å de tog mig hårt när hon dog 2003....
dom jag umgicks med när jag var yngre har jag tyvärr inte kvar, eller dom finns ju men jag umgås inte med dom å de tycker jag är väldigt tråkigt :( Alexandra och emelie är nog dom enda som jag har kontakt med ännu...
 

2004 började jag gymnasiet, barn och fritids programmet..och jag trivdes som fisken i vattnet, kunde absolut inte ha valt ett bättre program... min klass var den bästa jag kunde få...vi gjorde så otroligt mkt tillsammans....och våra lärare kunde väl ibland kanske känna att vi kanske hördes för mkt men jag ångrar in nåt vi gjorde... tog studenten med godkända betyg.
gav mig ut i arbets livet direkt, och där är jag kvar än idag å jag trivs med mitt jobb även om jag skulle vilja ha ett fast jobb, kan ibland bli lite mkt att springa runt på 9 ställen och jobba....
Ska väl i framtiden utbilda mig vidare, till ssk tror jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0