Tacos:)

Idag har jag lagat tacos, gott vare för det var jue ett tag sedan jag åt det...micke, cicci å robbe fick ta del av det!

märker att många ändå läst min blogg denna vecka pga mitt inlägg längre ner... Det roliga är att de är ju den exakta sanningen, men tydligen så tål folk inte sanningen...och varför är de jag som ska ringa henne, de är hon som kommer hem hit...å vill hon träffa mig så får hon ju höra av sig! nåå jag ska inte ödsla så mkt energi på sådana människor....

För i övrigt så är de jue värsta sommar värmen ute idag....skit skönt...varförbi moster en sväng tidigare å hälsade på, catja var där med sina gullungar... har gått i shorts typ hela dagen:) dom kom nån regndroppe när jag for å lämnade igen filmen, men de verkar som att de försvunnit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0