Jag förstår inte!

 ja jag förstår inte hur en en del människor bara kan ändra sig sådär på en dag typ....att man inte tänker längre å uppskattar den hjälp man fått med barnen alla år? att man ändrar sig å sen tycker hela våran släkt är  sjuk i huvudet... fast vi egentligen bara funnits här å hjälpt dig så att du kunnat flytta till stockholm å gå din utbildning, är det inte de du ska uppskatta?? tydligen inte...
jag blir så otroligt besviken att du till å med skiter i mig som inte har gjort ett jävla skit! att ni skiljer er skiter jag blanka fan i, för de är de är  det bästa ni gör för er själva å mina guldkorn...
Du frågade mig om v i fortfarande kunde vara vänner trots att ni bestämmer er att gå skilda vägar, självklart sa jag då...men tyvärr jag har ändrat mig! du har tidigare bett mig dra åt helvette å än en gång har du visat att jag inte är värd mer för dig....för mig är du inge person jag vill va vän med efter hur du har betett dig mot min kusin och dina egna barn och min älskade moster.....
Visa lite resepkt å känsla!
Bete dig som en vuxen människa och inte som nån liten jävla unge som bara tänker på sig själv å vill förstöra för den andra! du är faktis 28 år


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nog så att man skall tydligen inte förstå allt här i livet. Men en sak vet jag att vi alla andra har ett hjärta av guld och är mån om allt å alla människor å speciellt dom där guldkornen som vi har. Å vi vet ju hur vi fungerar och är å det är väl tur det. Vi skall alla i familjen stötta varandra och göra det livet ut, då orkar vi också alla motgångar å speciellt motgångar från dom som inte kan vara tacksamma för det vi, du å vår familj har alltid gjort. Nä bitter heten kan man lämna, släkten är ej värst bara BÄST. Men man kan ju undra varför vissa är så bitter å elaka å bara kräver trots att dom valt vad dom valt. JAg tror det är VI i släkt å familj som har trumfen i vår hand inte....

2010-05-12 @ 23:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0