7år sedan

Idag är det exakt 7 år sedan jag fick veta att min älskade mormor dog...hon som var min allra bästa vänn....det var den värsta dagen i mitt liv... hela min värld rasade, jag visste inte vart jag skulle ta vägen...sen att jag skulle fylla 15 3 dagar senare och mommo hade redan köpt färdigt presenten... 6 dagar innan hon dog så föddes jack å hon sa att när hon blir frisk ska hon gå ut och gå med han...hon hann bara se jack på kort...

De går nästan inte en dag utan att jag tänker på dig mommo... jag har drömt om dig och precis när jag tänkt röra dig så vaknar jag ur drömmen som jag inte vill vakna ur:(

Men mommo du finns i mina tankar dagligen och jag vet att du vakar över oss coch ser så att vi mår bra:)


Kommentarer
Postat av: mamma

ÄÄlskade gumman förstår att du saknar henne å ännu mer nu närdu har egen lägenhet...å har packat upp allt hon samlat åt dej sen du var lite i en brudkista. Tä'nd ett ljus



2010-07-16 @ 22:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0