lycka:)

igår när jag la mig lega jag å tänkte på vad som gör mig lycklig å glad, förutom vänner å familj!
Och det är folkrace, jag är som lyckligast när jag sitter i bilen står på plattan å gasar å väntar på att de ska bli grönt, när gröna lampan tänds så släpper allt...när jag är ute på banan å kör så känner jag ett lyckorus genom hela mig å jag tänker på att inte släppa förbi någon annan!

Klubbis som var i år var den bästa tävlingen som jag någonsin kört och min bästa prestation någonsin, när jag kör in i mål å inser att jag kommit 2:a då släpper allt tårarna är nära och jag bara skriker av lycka..jag darrar som ett asplöv av lycka, har nog aldrig varit så glad!



   

Detta är vad som just nu får mig lycklig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0