Utmaning!

~> Skriv 8 saker du ser fram emot:

* När jag far till moffa imorgon
* Julen
* Våren
* Skoter säsongen
* Sommaren
* När folkrace säsongen börjar igen 
* Gekås, ullared
* Stockholm i december

~> Skriv 8 sanningar om dig själv:

* Har mer än 30par skor
* Har kläder i överflöd
* Gillar att sticka, och baka söt saker
* Älskar min familj
* Älskar mina vänner
* Mina guldkorn är dom bästa som finns
* är singel
* -



~> Skriv 8 saker du brukar säga:

* Vantor
* köpigt;)
* mina guldkorn
* kommer inte på något mer
*
*
*
*




~> Skriv 8 saker du har på dig nu:

* Trosor
* Bh
* Linne
* mjukisbyxor
* Sockar
* Munktröjja
* Diadem
*

~> Skriv 8 personer du utmanar att göra denna lista

* Lina
* Belli
* Lena
* Och alla andra som läser min blogg
*
*
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0