All min gekås shopping:)

Ja idag har jag och mamma har varit på gekås, vi for från varberg kring halv 11...sen va vi framme drygt 11...å kom ut från gekås före 15.....så det vart några timmar där inne och man vart lite fattigare...


Tyckte detta va så fint när de va lite mörkt och det lyste fint:)

Här kommer bilder på min shopping:

Rackhyvlar, presentsnören, lösnaglar klämmor godis, små sminkborstar

 
Trosor, veckodag strumpor, strumpebyxor, BH


Julklapps papper, noblesse, chips

Baggy jeans, vitt brottarlinne, Svart/vit randig kofta, svarta lack leggins

   
Brunt nattlinne              blå/turkos munk tröjja    Grå blå tunika

Täckisar dom va billiga så jag kunde gott köpa ett till par;)

 
Fånga dagen skylt

 

 10 ark mönstarde papper     Scrappbooking grejjer





Nu ska jag gå och göra lite nytta eller så inte!


Kommentarer
Postat av: Lena

men guuuu vad roliga saker! :) fan vad kul att shoppa :)

2009-11-09 @ 11:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0