Thailand today!

Japp idag far vi äntligen..det ska bli så otroligt skönt å komma iväg...23.50 sitter jag å lena på planet å är påväg till paradiset:) åååååååh jag har nog lite resfeber...
Vid halv 3 ska jag börja gå ner till tåget, åker till haninge först å möter upp nisse dära....men innan det ska jag gå å göra en grej på stan om jag hinner å ids....
Ni lär säkert få någon uppdatering när jag är där nere...annars så finns jag jue på mobilen om ni vill smsa:)

I 3 veckor ska vi bo på detta hotell!

Nisse du är absolut den bästa människan jag någonsin träffat..jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går...jag har aldrig någonsin känt mig såhär älskad av någon...du får mig å må så super bra!

Tänk att de snart gått 6 månader...det känns hel sjukt! 6/9-08 då du å jag blev VI:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0