Jag tror jag dor av skratt, haha!

Vi har varmt och skont har nere, och mina och lenas sma brannskador har gatt over:) skooont:)

igar var jag och lena pa full moon party me micke och johan fran lindkoping....jocke gick hem...alltsa gud vad jag har fatt skratta dom 2 senaste dagarna...har fan kramp i mage..
du fortfarande att jag ar den sjukaste manniska du traffat?
Lena: JA!
micke: yes yes, plus massa flax med handerna...
Ja dom maste vara dom sjukaste och roligaste manniskorna jag nagonsin har traffat!

har inte sa mkt mer att skriva, avslutar med ett
"weeeeeeeeeeeelcome iiiiiiiiiiiiiiin"


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det låter som om ni har jätte bra. Var rädd om er . Å ha det bra. Kram kram

2009-03-13 @ 10:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0