20 mars

sitter pa internet cafet som sa manga andra ganger... vi har kakat pizza idag, ovanligt;) men den ar sa god!
Imorron ska vi ata pa hotellet eftersom vi blir bjuden och pa sondag byter vi hotell....

I tisdags va vi pa utflyckt till phi phi oarna och nagra andra oar...det ar sa sjukt fin sa man kan knappt fatta det...bilder far ni se nar jag kommer hem till sverige...trakigt anda att denna resa borjar ta slut...vi far hem pa onsdag nasta vecka....

Jag kan lova att denna resa kommer vara en resa att minnas for bade mig och lena...vi har haft sa sjukt roligt och fatt skratta sa jakla mycket....haha....men orkar inte skriva om allt i bloggen, inte nu iaf....

Nisse jag saknar dig jatte mkt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0