Jobbet!

Sitter på jobbet, har börjat kl 6 å jobbar till 15...har inte så mkt att göra för tillfället så jag sitter här vid datan!
Var jue ut i helgen, var inte tänkt men cicci hade ingen anna å gå med förutom micke å hans polare.... Men vi gixck aldrig in på krogen vi for å åt pixxa istället:) vi hade rätt så roligt hemma och min bror var hur rolig som helst
- Pernilla du är så full
- näe det är jag inte har bara drucikt fyra cider
- men du måste vara de för jag ser att du har 4 ögon! hahahahahaha
Ja många skratt fick jag iaf:)

Saknar mina små guldkorn som har farit på semester:( har jue ingen å busa med!

Jack och Tyra på ms meet

Nisse du är bääääääääääst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0