Mitt i natten

Sitter å lyssnar musik samtidigt som jag kollar på ice age:p men det går de också:)

Idag har jag å Lena varit å käkat thai mat på andra sidan, gud så gott det var...mätt vart jag också:)det kommer bli så gott å äta thai mat i THAILAND:) vi måste jue vänja os lite iaf:p

Måste också säga att jag saknar min nisse hur mkt som helst...de är så jobbigt å vara utan varandra, men på onsdag mest troligt åker jag ner till han..ska bli så mysigt å sova vid hans sida:)
Nisse jag värderar dig högst av allt på jorden, för de är du som får mig att le... älskar dig så otroligt mkt så jag finner inte ord till det:)

När jag var liten fick jag lära mig att 60 sekunder var 1 minut,
att 60 minuter var 1 timme,
Men de var ingen som lärde mig att en sekund utan dig käns som en evighet!



38dagar kvaaaaaaaar(klockan är faktis efter 12)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0