Lista om 2008

Eftersom att jag inte kommer på eller är bra på å skriva en berättelse så sätter jag upp en lista:)

Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut?
Blev kär på nytt, fyllde 20, fick gå på systemet;)

 Dog någon i din närhet?
Nej

 Vilka länder besökte du?
Turkiet, finland

 Vilket datum från 2008 kommer du minnas, och varför?
6/9 jag å nisse vart tillsammans då:)

 Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
En låt från turkiet men kommer faan inte ihåg va den heter
Groove Coverage- Moonlight Shadow

 Blev du kär under 2008?
Japp;)

 Vad gjorde du på din födelsedag?
Hade fest hemma hos mig, sen krogen... och besök av släkten

 Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
hmmm kommer inte på nå

 Hur höll du dig från att bli galen?
Haha jag höll nog mig inte vart de några gånger:p

 Vem var den bästa nya personen du träffade?
Nisse+hans släkt

Årets smeknamn: jussi, dos doris av bellis P
Årets vikt:
hojja alldeles för mkt
Årets längd: 1.67
Årets sport: Folkrace
Årets vän: Belli, Lina, Daniel
Årets knäppgök: hahah nämner inget namn:p
Årets album: Hmm inget speciellt
Årets sämsta låt: haha ja finns såå många
Årets tvspel: spelade faktis inget
Årets tvprogram: Idol
Årets radio program: Mix megapol gällivare/kiruna

Årets sommarplåga: Finns otroligt många

Årets händelse:

Årets roligaste fest: Valborg och Ms-meet  

Årets språk: Turkiska, engelska

Årets ros: Mina vänner, familj å pojkvänn

Årets ris: Hotellet vi bodde på i turkiet

Årets bild: hahah en fest i september på mig, lina å bella...skrattar varje gång jag ser den

Årets resa: Turkiet å stockholm

Årets skitstövel: Ja domm flesta vet nog vem han är....

Årets dryck: Coola å raggardricka(trocadero)

Årets överraskning: Min 20års present av mamma, pappa å micke

Årets längtan: Turkiet resan

Årets butik: H&M
 
Årets parfym:  ralp lauren "hot" & DKNY(den röda)

Årets godissort: allt, är nog en liten gottegris:p

Årets önskan:
vinna pengar(som alla andra år)

Årets sämsta jobb:  Finns faktis inget dåligt

Årets tack: Bella å lina

Årets förlåt: Kommer inte på nån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0