7 Januari

Har jobbat 4 timmar idag...rätt lungt va de...sen for jag å lämnade in tidrapporten, å sen en snabbis på apoteket för att köpa ett stöd bandage till min onda tumme... sen for jag hem...
Jag har stått för mattlagningen idag också, det blev fläskfile me potti gratäng:) mummms!!
Imån 10 på morronen ska jag till frissan, ååå jag tror jag ska göra nån cool färgning me håret...men de återstår å se:p

Saknar nisse så jävla mkt så de nästan gör ont, fast han for i måndagsmorse...men jag åker jue ner om mindre än 3 veckor då han fyller 25....älskar nisse såå mkt så jag finner inte ord till det:) du är mitt allt!



Om 55 dagar är jag däääääääääär! weeeeeeeeeeeiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0