28 Januari

Idag är de den 28 januari...har klivit upp tidigit idag, kors i taket:p...tänkte hinna me lite saker idag...först måste jag raka mina otroligt håriga ben, på apoteket å köpa ansikts kräm, packa klart väskan, sen engelska, å innan engelska kanske hinna på dollarstore en sväng:) sen far jag till stockholm å nynäshamn..så jag hoppas de finns platser ännu med flyget...

Nisse fyller jue år imån å jag har köpt några presenter till han... så jag hoppas han blir nöjd:)
Han va å söt igår :
- Du måste ge mina presenter på torsdag(som ett liten barn lät han)
- haha så du vill ha dom så fort som möjligt:p
Han va precis som ett liten barn som bara väntar på sina presenter
Älskar dig nisse!



34 dagar kvar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0