Klart:)

Så nu har jag renskrivit engelska uppsatsen, skrivit klart ett brev på engelska å tränat till ett litet test jag ska göra imån:) annars har jag inte gjort så mkt mer sen jag kom hem fårn jobbet...kollat beck på 4an, å kikat runt lite på datan,...har även hunnit boka biljetten från kiruna till arlanda, så pappa kör mig på fredag dit, innan ska vi in på coop å kolla om dom ha trådkorgar som jag kan sätta in i min garderob så jag får lite bättre ordning, sen kanske vi far in på öb en sväng:)

Jag vill att det ska bli fredag så jag kan krama om nisse, saknar han skiit mkt...som vanligt;)....
Jag vill att det ska bli 3mars så jag å lena får sätta oss på planet å åka till thailand:)

Imån ska jag på engelskan, sen ska jag å sola om jag inte åker på å jobba.....sen MÅSTE jag verkligen börja packa så jag hinner packa upp å ner i väskan några gånger för att se va jag ska ha med mig;) de är ganska roligt å packa, iaf när man ska fara utomlands:)

nä nu ska jag hoppa i sängen, är ju trött fast jag sovit l'änge, men de måste vara för att jag fått friskluft å motion utöver de vanliga...har jue promenart rätt mkt på dom 3 dagar jag jobbat:)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0