9 Februari

ja jag ser jue att de är några som läser min blogg iaf... fast den kanske inte alltid är allt för intressant... ni kan gärna lämna en komentar så jag får veta vilka som läser:)

det närmar sig me storm steg...de är bara 22 dagar jvar nu...å de va över 50 dagar kvar när jag å lena bokade resan å började räkna ner...
http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2009&m=mar&d=3&h=23&mi=50&t=Thailand-t552009&yn=Penni&c=bu&mc=2
Här kan ni hålla räkningen om ni vill, å förlja våran nedräkning dag för dag:)

Mest troligt så blir de så att jag följer med pappa på torsdag ner till stockholm...ska bli roligt å träffa nisse igen:)

Nä nu ska jag gå å måla lite, nisse är så nyfiken va jag håller på me till alla hjärtans dag;)


Jag å bella i lördags:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAG LÄSER DIN BLOGG!! :D

/börjar på L och slutar på ena! :)

2009-02-09 @ 16:06:08
Postat av: Anonym

och jag med/ BELLA

2009-02-09 @ 16:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0