3 Februari

kom hem från hjärtat mitt på söndag kväll... å de känns verkligen inge roligt, men jag har haft så roligt där..bara myst å umgåtts lite med hans släkt som är helt underbara:)
Vi firade jue nisse i fredags me mat å tårta och så fick han presenter av sin släkt...
  
1. nisse i ny skjortan han fick av mig  2. mina 2 tårtor å mina bullar jag bakade 3. nisses farfar, jessica och nisses faster
  
1. Lasse, Anders, Petra  2. Nisses farmor och Andreas  3. Nisses mamma

 

Jag å hjärtat:)
Du är det bästa jag har nisse... är otroligt glad över att jag har dig!


28 dagar kvar tills jag å lena är i värmen:)


Kommentarer
Postat av: Lena

men guuuu va fort de går nu! :D

2009-02-04 @ 16:40:09
Postat av: Pernilla

Ja den bara rusar iväg...snart är vi verkligen där:)

2009-02-04 @ 19:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0