16 februari

sitter å kollar tv nu.... de är lipstick jungel....

Jag har jue varit nere i stockholm/nynäshamn ända sen torsdag...kom hem igår kväll!
Torsdag: Vi startade vid halv 7 från gällivare, var i piteå efter 9 nån gång...vi skulle lämna pappas skoter där för dom har monterat turbon.... sen fortsatte vi ner till ö-vik där vi fick middag av ciccis mormor å morfar....sen fortsatte ner mot stockholm..var där nere vid halv 11 på kvällen...nisse kom och hämtade mig där...vi skjutsade micke å cicci till globen sen for vi till nynäshamn...å jag somnade nästan direkt!

Fredag: Jag klev upp vid halv 10...duschade å gjorde mig i ordning för att sedan ta tåget in till stockholm och möta cicci för en shoppingrunda...vi känkade först lite på burger king....sen for vi å shoppade...vi båda fick med oss lite...vid halv 5 så kom nisse, marcus å jim å hämtade oss å  vi for till faster där käkade vi pizza....sen vid halv 11 på kvällen så for vi in till stan för en lite runda på krogana....det var jag, nisse, marcus, jim, faster, håkan , frida å pappa som for in....men jag säger bara vakterna i stockholm tror dom är nåt bara för att dom jobbar som vakter i huvudstaden, jävla idioter!

Lördag: Vi klev upp före 11, vi sov allihopa hos faster å håkan...vid 12 började vi bege oss mot nynäs...först va vi in till stan å lämnade fridas nycklar som hon glömt....sen for vi på vega å åt mat...sen vidare till nynäs..var å lämnade av jim å marcus hemma hos jim..sen for vi snabbt hem å bytte kläder hos nisse å fortsatte ner till mantorp å kollade när han raceing polare tävlade i ett 24timmars bilrace....var roligt å träffa dom:) sen for vi hem till nynäs..
..
Söndag: jag klev upp före 5 på morronen och gjorde mig i ordning...sen skjutsade nisse mig till faster...å sen for vi iväg vif halv 7...de är alltid lika jobbigt å lämna nisse....vid halv 1 tiden så var vi framme i ö-vik för att får lunch...sen fortsatte färden å nästa stopp var i piteå där vi hämtade pappas skoter...var hemma i gällivare vid halv 11...



om 15 dagar åker jag till thailand...det har verkligen gått sjukt fort sen vi bokade resan:) innan de ska jag ner itll nisse å hjälpa han lite med flytten och såå:)

Kommentarer
Postat av: Lena

Så här nära har vi aldrig varit :D

2009-02-18 @ 14:45:41
Postat av: Pernilla

Näää det har vi verkligen inte:p

2009-02-18 @ 15:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0