Resan bokad!

Har bokat resan ner till nisse nu:) nästa torsdag åker jag ner med tåget...eftersom det inte finns ngot flyg från gällivare och jag har inte möjlgheten att ta mig till kiruna eller luleå! Ska följa me nisse till anderstorp då han ska tävla...ska bli jätte roligt:) då får jag träffa alla hans racing kompisar!

Har jobbat 13.30-22.15 å de blir samma imån...just idag kändes de extra roligt att jobba..tjejen jag ska jobba med imån var där en stund när jag kom idag...hon tyckte de skulle bli jätte roligt att jobba med mig imån:) så det känns bra! jag måste säga att jag har jätte bra arbets kamrater på alla ställen jag är å vikar, det gör det extra roligt å jobba:)

Vill också säga att jag faktis redan saknar mitt hjärta...han är absolut det bästa som hänt mig...älskar han så otroligt mkt! Han är guld värd mitt hjärta:)
   
6/9-08<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaaag vill oxå åka bort.. :/

2009-04-22 @ 13:43:48
URL: http://linastorm.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN JAH MEEEEDDDD... less att vara hemma och bara dona på och inte ha tid att fara någonstans för att man alltid måste göra något hemma... bläää=)

2009-04-22 @ 19:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0