Cykelproblem

Jag la jue undan en cykel igår...det va samma modell som jag hade tidigare men andra färger och mönster...den gick i lila/vitt...men jag for dit idag och sa att jag inte vill ha den...eftersom jag hittade en mkt snyggare på intersport men den va i fel storlek..men dom kunde beställa in den:)
contessa_50
Detta är alltså den cykeln jag har kollat på...om jag inte nu skulle hitta någon som är likadan som den jag hade...
Denna blåa är en scott contessa 50 -09, det är lite andra växlar och annan dämpningssystem på denna än den jag la undan(och den jag hade)...får se hur jag gör, måste prata med pappa:)

Imån sätter jag mig på tåget ner till mitt hjärta...gud det ska bli så roligt å framför allt skönt att mysa med han några dagar...ska bli roligt å följa med när han ska tävla..och träffa hans raceing polare....

Hjärtat du är det absolut bästa som jag har, älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0