Cykel stöld!

Min nya fina cykel vart stulen utanför jobbet i söndags....men har polisanmält det och ringt försäkringsbolaget så det är fixat å mest troligt får jag igen pengar för nästan hela cykeln:) så nån dag ska jag ut på jakt efter en ny cykel när jag fått pengarna...

Vart jue ut lurad på partaj i lördags av lina som lyckades övertala mig....men vi hade så jäkla roligt:) oplanerade utgångar brukar jue bli roligast:) så vart det denna gång!
   
 

Här var lite bilder sen i lördags...vart inte så många...

På typ en halv timme ska jag och mamma ut och kolla på lite hund grejer till Mira som vi hämtar nästa vecka:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Guud vad vi kan promma nu med tre valpar :) SkOOOjsiiiiIIt:)

2009-04-28 @ 15:38:32
URL: http://linastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0