16 April

sitter i soffan och väntar på mat....
Påken har varit helt perfekt... for till stugan på skärtorsdagen kom dit vid halv 12 på kvällen...på långfredagen halv 6 på morgonen anlände stockholmsgänget(nisse, marcus, håkan, jim) vi har kört en hel del skoter och bastat och pimplat UTAN resultat...eller micke fick 2 st på pipmeltävlingen och jim fick en på fredagen....kom hem på måndag kväll..men hade mer än gärna stannat kvar...marcus, pappa, jim, håkan for tillbaka på tosdag förmiddag och har kommit tillbaka idag:) bilder kommer sedan när jag fått över alla bilder på min dator...

Nu vet jag va mammas vovve ska heta det blir en Mira, som vi ska hämta den 9maj mest troligt:)



Jag i stugan på påsken:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0