utmaning:)


Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu!

- Har du pussat nummer 2?
Alexandra. nej det har jag inte!

- Vad har du för relation med nummer 20?
Cilla, mina andra kusin:)

- När ska du träffa nummer 30?
Emelie Hortlund. Vet inte. hon bor jue som i uppsala


- Är nummer 18 söt?

Camilla.S. haha..kanske lite då

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Bilregistret. har aldrig fått nå första intryck:p


- Gillar du nummer 14?
Britt-Inger.S. Helt klart, jobbar kompisen:)


- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Alexandra hem. ingen i deras familj har jag träffat senaste månaden!

- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Davina. Vet inte.

- Är du nära vän med nummer 23?

Dannes gatukök. Haha nää inte det.

- Har du gått på bio med nummer 4?
Amms. hmm det vet jag faktis inte.

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Fammo hem. kanske på en fika. hehe

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

André. allt möjligt.men mest om folkrace:)


- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Bella å Ante hem. Belli är min bästa vän, så jag har väk bra relation till båda.


- Vad har du och nummer 24 för relation?
Dansson. Kompis relation. jätte snäll kille:)


- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
David modig. Inget så vitt jag vet. haha

- Vad är det bästa med nummer 8?

Ann-sofie. Haha alltid glad i köket på banan:)

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Burre. Inte nå mer. men träffade han då jag va tillsammans med rikard:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0