En lista:)

Lista

HAR DU NÅGONSIN
1. hånglat i mer än 3 minuter ?
Ja det har jag nog
2. sovit i en annan säng ? haha ja
3. hånglat på en bio ? japps
4. hånglat i skogen ? jaaa
5. tyckt att din kusin är het ? det tror jag då inte:p
6. sovit naken ? ja
7. kört över hastighetsgränsen ? ja när jag övningskört, har ej körkort
8. målat om ditt rum ? nej men tapetserat! 
9. dansat framför en spegel ? hahah ja
10. fått hicka ? japps många gånger
11. dumpat någon ? ja!
12. stulit pengar från en kompis ? nej aldrig
13. hoppat i en bil med folk du just träffat ? japp
14. varit i slagsmål ? halvt...hahah
15. smugit ur ditt hus ? jo...
16. haft känslor för någon som inte känt detsamma ? jo många gånger
17. hånglat med en främling ? nej nej!
18. älskar eller saknar någon nu ?  ja det gör jag verkligen:)


VAD
vad åt du senast ?
  Fläsk pankaka
vad drack du senast ? Mjölk
vad är det för färg på dina byxor ?  jeans blå

vad gillar du mest med skolan ? går inte skolan
vad har du på fötterna ? sockar, med djävular på:)
vad är din favorit färg ? blå och brun och turkos
vilken film såg du senast ? Dagboken
vad hör du just nu ? tvn:s ljud


VAR
var går du i skolan? 
Jag går inte skolan. men jag har gått på välkoma och sjöpen
Var är din telefon? Bredvid mig
var är din mamma? på jobbet
var sover du? i min säng i mitt rum
var handlar du mest? godis och kläder haha
var fick du tag i tröjan du har på dig? H&M


VEM
vem är i rummet med dig?
 ingen
Vem fick du senast sms av? Mamma
vem tänker du på nu? Nisse
pratade du senast i telefon med? Nisse
vems hus var du senast i? bellis päron
vem önskar du var med dig nu? Nisse;)
vem är din favoritsläkting? haha har ingen speciell
vem i din skola går dig mest på nerverna? hmm ingen va jag kommer ihåg.. är ett tag sedan.


JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna:
Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Ja
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Önskat att du var det andra könet: nej
Velat vara ett djur: Nej
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Ja
Tyckt Harry Potter är bra:  ja
Hatat choklad: nej



VEM
Pratar du med på msn just nu?
Ingen
Ringde dig senast? Nisse
Pussade dig senast? Nisse
Hade du sex med senast?  Mitt ex
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen
Saknar du mest just nu? Nisse
Är din bästa vän av samma kön? Ja
Är din bästa vän av motsatta kön? Ja(daniel i luleå)
Ska du träffa imorgon? Lina
Umgicks du med senast? Bella å linda
Sov du med senast? Nisse
Festade du med senast ? Lina, bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0