iiiiiiiih idag lämnar jag gällivare, för stockholm och nynäs:)

Så är det...jag lämnar gällivare för att fara till stockholm och nynäshamn å hälsa på släken och N:) det ska bli såååå skönt och roligt att komma bort:)

N, fatta att imån ses vi:) som vi båda har väntat å nu kan vi äntligen säga att IMÅN SES VI, det känns hel mysko..men så j*vla roligt också....Jag får träffa dig, du får träffa norrlandstrollet:) Jag är så nervös så jag vet inte vad, kommer vara ännu mer imån när vi står där ansikte mot ansikte och säger "hej" IRL första gången:) iiiiiiih jag känner mig som ett litet barn på julaftonen som sitter å väntar på att man får öppna paketen, fast jag väntar på å få träffa dig:)
Du ska veta att du är bäääääääst;)


Jag är föresten mörkhårig igen..bilder kommer senare...

Om ni saknar mig för mkt så är jag bara 1 telefonsamtal bort:) kommer hem på söndagkväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0