Hurtbulle;)

Ja det har jag faktis varit idag för ovanligehetens skull;) nää men jag va så illa piskad när pappa redan hade börjat fara till stugan.... men det gick jue bra...har cycklat fram å tillbaka till komvux från jobbet å de är säker 5-6km enkel väg å det kan lätt bli tungt men min dåliga kondition....men jag lever jue såå:p

Jag har gjort en bella, haha...asså när jag va i stockholm så handlade jag 2 par mjukis byxor...jag trodde båda va samma storlek, men inte de...ena var L å den andra XS hur jag lyckats me de vette faan...nånå jag ringde belli å hon fick mjukis byxorna istället...så dom kom jue till andvändning iaf:) sen har vi vart på lite små äventyr..hahah stått på statoil parkeringen å kollat på folk:p

Ååååh va jag saknar nisse...å smart skaftet har tagit med datan till knutstorp, men tror ni inte att han glömt sladden hemma så han inte kan ladda den...ajaj det är lungt å tacka gud att det finns telefon då, annars hade jag nästintill dött, hahaha;) Alla ska veta att min nisse är världens underbaraste kille...snäll rakt igenom, det vet alla som känner han:) jag är glad att jag har dig gubben:) bara att du finns till, fast inte i min närhet gör mig glad...

Du är bäst av allt gubben:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga tapeter ;)

2008-09-14 @ 18:33:12
Postat av: Pernilla

Ja det är hemma hos min kusin..å det är hans ex tjej som målat!

2008-09-14 @ 19:17:59
Postat av: Malin

Jajjamensan, visst har man ett sinne för inredning!!!



Så du och nisse har en egen blogg? Vad är det för länk? Kan du skicka den till mig?

// XOXO

2008-09-15 @ 14:02:19
URL: http://mams86a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0