händelserik Lördag!

Ja det kan man verkligen säga....fast det är inte bara bra saker, tyvärr:( Min älskade kanin dog, å det känns fortfarande konstigt att han inte kommer utskuttande när jag ska ge mat..

Mitt hjärta har kraschat med motorcyckeln, och hade fått en rejäl hjärnskaning å ska nu operera sin hand för den är tydligen bruten på 3 ställen.... men det va jäkla tur att urban ringde å berättade vad som hade hänt, annars vet jag inte vad jag hade gjort..faan att han ska göra mig orolig min nisse, fast hade det hänt nå värre hade jag ändå inte kunnat göra nå åt saken...men på fredag kommer han upp till mig så då slipper jag oroa mig;)
Älskling du betyder otroligt mkt för mig!
5 dagar kvar tills du är vid min sida hjärtat<3

Sen har jag å belli vart på uppdrag, haha...men det var roligt...å det var nog värt de för B;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0