en sorgsen morgon:'(

Ja det var det verkligen kan jag säga....skulle på morgonen gå och ge mat åt mina bejbisar leo och bertil...men när jag kommer till buren å skakar med mat påsen är det bara bertil som kommer ut ur huset...öppnar locket å där ligger leo helt utsträckt....blev förskräckt stänger locket å ringer till pappa å säger att jag tror leo är död... pappa kommer hem å lyfter ut min bejbis leo å tog med han till stugan där vart han ska begrava leo bredvid våran hund bella....hojja va ledsen jag va... han va bara 1.5 år och jag har inte den blekaste aning om vad han dog av.... för han hade tydligen inga sår eller något på kroppen.... Han som var min lilla kaxiga kanin;)
Leo hoppas du har det bra, och tänk på matte ibland!
 


Nog om detta tråkiga:(....har iaf rast från jobbet nu....ska tillbaka efter 4 nån gång:) slutar väl kring 7 ikväll...


iiiiiiiiiiiiih om 6 dagar kommer mitt hjärta till mig:) älskar dig nisse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0