9 september

Har jobbat idag 13-20...det har varit rätt lungt på jobbet idag....är ledig imån å på torsdag...har pluggat lite engelska nu när jag kom hem....sitter å pratar med min pöjk på msn... imån ska jag förbi maria å hon ska hjälpa mig me nå papper som jag inte fattar ett skit av... annars vette fasen va jag ska göra, hade behövt städa mitt rum också.



   
Det var nån som hade komenterat till mitt förra inlägg att jag går å blir kär direkt å säger jag älskar dig direkt när jag träffar personen första gången...men ärligt så skiter jag i de...
Jag älskar nisse för den underbart snälla å omtänksamma människa han är.
Nisse är min sol i alla väder;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du skiter i vad vi tycker, men du måste ju endå medge att du är lite lustig. Hur kan du känna personen direkt? Det kan ju bara vara ytan av personen du älskar. Fast jag vet inte, du kanske inte vet vad älska innebär.

2008-09-11 @ 11:12:47
Postat av: Lina

Bra Pernilla att vi har hittat vars inlägget är skickat ifrån :) Man kan vara anonym men inte med allt helst inte genom datorn.. :)



Dessutom Så skiter jag i de där engelska pappret fattar inte heller ett skit!! å jag säger de åt henne imorgon... Puss å God natt!

2008-09-11 @ 22:20:31
URL: http://linastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0