30 September!

Sista dagen i september månad:) har vart ledig idag å jag har hunnit måla folkracebilen ska starx ut å bara skriva dit hemsidans adress http://www.teamjussi.zoomin.se/ :) har pratat med gubben flera gånger idag redan! Tvingade min bror å hämta mat från md´s, fast jag betalade jue då förstås....lite snäll man är mot lillebror;)

Å jag är taggad till helgens tävling, hoppas bara att jag kan köra varianten...mamma sa att det ska bli ett damheat också, så vi får hoppas på de....kanske ska satsa på å bli "klubbmästare 2008"......

Saknar nisse så jävla mkt så jag kan inte förklara... just nu känns det så otroligt jobbig å vara utan han...men en sak som känns otroligt bra är att vi båda vill samma sak...att det spekar ingen roll vart vi är bara vi är med varandra...jag hade gjort vad som hest för att kunna få vara i hans armar just nu.....det ska bli så skönt att ha han vid min sida på fredag å han ska stanna längre än bara till söndag:D
Att gå i dina fotsteg är det jag vill.
När jag faller vill jag falla in i dina armar.
Du är vacker och ger mig mod!
Dina ord glänser i mina ögon.
Att älska dig gör mitt liv mjukt och behagligt.
Du lämnar spår i mitt hjärta.
Det är VI, du å jag, nisse och pernilla så är det bara å så kommer det alltid att vara, no matter what! Jag är otroligt glad att jag har dig vid min sida, att det blev så otroligt bra som det blev.
Du är mitt allt nisse<3
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0