21 September

Ja igår var det utgång å köttsoppe party.....vi började hemma hos mig med fixning å sånt:) sen drog vi iväg till bellis päron å käkade köttsoppa, det var såå gott:) sen krogen vid 11.....det var väl ganska roligt där iaf:)

Jag vet att jag är sååå snygg(not)

Haha jag å mina tjejor:) vilken mongo bild! men älskar er ändå;)

Hjärtat jag saknar dig så otroligt jävla mkt... men om 12 dagar så får jag se dig...
Du fångade mig,
du tog mig i din famn.
Nu är du mitt allt,
och du har mig för evigt.
Nisse att det blev vi 2 är nog det bästa som hänt mig.. jag har aldrig vart såhär säker på min kärlek som jag är nu. Du är hela min värld nu å många, många år framåt...
Nisse du är så underbar på alla sätt, det bästa är att du bara är min, älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0