16 September:)

Ja igår vid halv 8 ringde dom från jobbet och frågade om jag ville jobba extra natten för carina hade blivit sjuk...så jag har jobbat 10 timmar natt...å det gick väl bra, men jag var så jävla trött! men det gick jue det också...kom hem vid 8 å sov till 14 nån gång:) sen när jag klev ipp började jag städa...håller på å tvätta mina säng kläder och madrassen till min säng, skura och damtorka i mitt rum! sen när belli slutar så tror jag väl kanske att vi ska på jysk å dollar store...iaf jysk för jag ska kolla på en byrå, å sen hade jag velat ha nå doft ljus på dollar store:)


Jag å belli i lördags på olle's:)


Mitt hjärta det bankar när jag hör dig.
Mina läppar formas till ett leende när jag tänker på dig.
Mina ögon blir tårfyllda när jag tänker på dig.
Känslan att vi funnit varandra gör mig varm.
Och när telefonen ringer hoppas jag att det är du!
Nisse jag kan om och om förklara för dig hur mkt du betyder för mig. Att du är min, känns fortafarande lite overkligt. Jag vet att du tycker detsamma. Längtar så mycket tills du kommer upp till mig så jag får krama å pussa på dig!
17 dagar kvar hjärtat;)




Kommentarer
Postat av: Bitte

Fin bild :) Oj,att du orkade!Men du är ung ;)tack gumman för titten och dina värmande ord,du är så go!PS.Söt kille du har ;)

2008-09-16 @ 22:22:56
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0