10 september:)

Har vart ledig idag från jobbet, å gode skönt ändå...men dom ringde å ville ha ut mig på fyllnads..men jag kunde å orkade inte eftersom att jag hade engelska mellan 12.30-15.30...sen skulle jag förbi niklas å camilla för davina ville att jag skulle köpa jultidningar av henne såå jag beställde lite därifrån...han leka lite me alva, hon är så gullig har blivit stor nu...ville leka med min mobil hela tiden:) sen cycklade jag hemåt, stannade upp på dollar store å va å kollade omkring där lite, köpte lite små krafs där...sen cycklade jag hem...
Nu sitter jag här å kollar på sex and the city på 3an....ska kolla om bror är klar i bastun så jag kan gå å ta mig en bastu å duscha...sen kanske det blir sängen:) eller så inte, lär väl fastna här, haha!


nisse<3 pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0