Saknad:s

Jag saknar nisse redan som en tok...fast jag bara vart utan han i lite mer än 24 timmar.....ååh varför ska det vara så jobbigt:s....älskar verkligen den grabben på alla sätt som går....
Men jag kanske åker ner till han redan nästa helg:) men jag får se till veckan hure blir...
Det är iaf säkert att jag åker ner till han v.44 å då blir jag där mest troligt hela veckan:) dit längtar jag verkligen:)
Det har varit så underbart när han vart här..å vakna på morgonen å ha han vid sin sida....han har fått vara med till stugan en snabbis, se mig å pappa tävla folkrace, träffat 2 av mina bästa vänner, raggat runt här i gällivare lite:)
Vi har lite planer jag å nisse...men dom håller jag hemliga ännu tills jag vet om det blir så säkert:) men blire så, så kommer allt vara mer än perfekt...
Jag älskar dig nisse mer än ord kan beskriva, finns ingen mer underbarare människa än han!
6/9-08, du å jag nisse
no matter what!

Snart ska jag väl umgås lite med lina å bella:)

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0