imååååååååååån:D

Ja imån kommer mitt hjärta till mig! å jag längtar så jag håller på å gå sönder...saknar han skiit mkt också.... är som ett tag sedan jag sett han också, sist jag såg han var 7 september....å nu kommer vi vara med varandra mer än 2 nätter...ska försöka visa han lite av gällivare, åsså ska jag dra med han på dollar store..han säger att de är min nya favorit affär;) kanske de är, hahah.....sen ska vi ut å äta med mamma 1 dag också:) ska försöka umgås så mkt som möjligt med han...för jag vet inte när jag åker ner nästa gång om det blir om 2 veckor eller v.44....
Älskar dig nisse!


börjar jobba kl.14...så jobbar jag till 22.15...imån ska jag föröka göra massor me saker så tiden går fort å jag får fara å hämta mitt hjärta på flygplatsen.... ska till tandläkaren på morgonen, sen har jag engelska, sen jobba 13-16.30.... sen om jag hinner tänkte jag kanske ta å baka bulla för det är jue kanelbullens dag på lördag;) hahaha...


Till helgen blir det kanske eller mest troligt utgång med mina tjejor;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0