Är i stockholm nu

Ja nu sitter jag på stationen å kikar lite på datorn...har så otroligt ont i mina fötter efter att ha sprungit på stan...lite shopping har det blivit:) jag skriver sen vad å lägger upp bilder när jag kommer hem till nisse.... snart slutar mitt hjärta...då kommer han å hämtar mig så vi ska åka vidare till ikea:) hojja kommer inte våga titta på konto utdraget efter att jag varit å shoppat klart... hahah...men men lönen har jue kommit idag så lite kan man jue unna sig iaf:)

Nisse du gör hela min värld å min dag så mkt lättare...älskar dig av hela mitt hjärta, mer än alla stjärnor på himlen å mer än 1 varv runt jorden;) du betyder mer än allt för mig...'är så otroligt lyckligt att jag hittat dig å att du vill vara med en ibland lite knäpp norrläning;) men det är jue jag iaf.....
6/9-08 låt det bli förevigt!

Nu ska jag avsluta här så uppdaterar jag ikväll eller imån på dagen då jag är helt ensam.....haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0